Post in evidenza

tutto sembra senza limite

"Poiché non sappiamo quando moriremo, si è portati a credere che la vita sia un pozzo inesauribile; però tutto accade solo un certo num...

domenica 22 settembre 2013

terra mia

Comm'è triste, comm'è amaro 
Assettarse pe guardà' tutt'e ccose 
Tutt'è parole ca niente pònno fa' 
Si m'accido ie agg'jettato chellu ppoco 'e libertà 
Ca sta' terra, chesta gente 'nu juorno m'adda da' 
Terra mia terra mia 
comm'è bello a la penzà' 
Terra mia terra mia 
comm'è bello a la guardà 
Nun è overo nun è sempe 'o stesso 
Tutt'e juornë po' cagnà' 
Ogge è deritto, dimane è stuorto 
E chesta vita se ne và 
'E vecchie vanno dinto a chiesa 
Cu' a curona pe' prià' 
E 'a paura 'e chesta morte 
Ca nun ce vo' lassà' 
Terra mia terra mia 
Tu si' chiena 'e libbertà 
Terra mia terra mia 
I' mò sento 'a libbertà.


Nessun commento:

Posta un commento

Lascia un commento